Tuesday, December 1, 2009

Na konkursy TVP też uważajcie

Wszelkiego rodzaju konkursy to moja kolejna słabość, może dlatego, że w przeszłości udało mi się kilka razy wygrać. Dlatego skusiłem się na wysłanie SMS-a na konkurs, w którym do wygrania był golf (samochód w sensie) w TVP.

Pomijam już fakt, że po wysłaniu SMS-a przychodzą kolejne w stylu: który samochód wybierasz?, czy chcesz żebyśmy opłacili podatek? itp. W tym momencie wiem już, że to naciągactwo i nie wysyłam nic więcej, gorzko łykając wyrzucone w błoto 3 zł + VAT.

Ale to jeszcze nic. 24 listopada po południu dostaję SMS-a o treści:
"Pamietasz o Golfie od TVP? 23.XI wreczam to auto i musze Cie uprzedzic ze TY na 100% MOZESZ WYGRAC. By Golf mial oplacony podatek wyslij podatek na 7301 za 3.66 zl".

Już pomijam, że na 100% MOŻE wygrać każdy, ale zwracam uwagę, kiedy tę wiadomość dostałem. Dzień po rozdaniu nagrody. Czy to nie jest naciąganie? Skandal! Rozumiem, że TVP musi jakoś dorobić do brakujących wpływów z abonamentu, ale nie w taki złodziejski sposób. A zapewnienie, że nad konkursem czuwa sztab prawników TVP, to chyba jakaś kpina.

No comments:

Post a Comment