Tuesday, December 15, 2009

Eurologo

Bardzo czekałem na odkrycie loga Euro 2012 na PKiNie. Myślałem, że to będzie jakiś duży billboard, a tutaj jakieś ledwo widoczne światła. Lipa...



Ale menorę widać było świetnie ;)

Mieliście zobaczyć to:


Swoją drogą jeśli padł pomysł zburzenia PKiNu, ale okazał się niewykonalny (więc także padł), może jakimś rozwiązaniem jest zakrywanie budynku gigantycznymi płachtami na różne okazje, jak to było przy okazji 20-lecia pierwszych wyborów po okresie komunizmu i wstążki AIDS.

Samo logo zaś może się podobać albo i nie. Na pewno inaczej można na nie spojrzeć, po zapoznaniu się z tym materiałem filmowym.

http://www.uefa.com/competitions/euro2012/news/newsid=934390.html

1 comment:

  1. Żeby nie było, że mnie Wyborcza robi w przysłowiowego konia, chciałem zobaczyć to wyświetlane na PKiNie logo na własne oczy. Mimo mrozu poświęciłem się i wysiadłem stację wcześniej i co... Wielkie g... Naprawdę nic nie było widać. Organizatorzy tego "wyświetlania" nie wykazali się myślą. Mogli albo wyświetlać logo na dużym telebimie, albo przynajmniej wyłączyć zewnętrzne oświetlenie PKiNu, żeby osiągnąć kontrast. A tak wyszła kicha, ale i tak ktoś wziął za nią niezłe pieniądze pewnie...

    ReplyDelete