Thursday, November 19, 2009

Muszę rzucić ten nałóg...

Ostatnio wpadłem w nałóg oglądania ciurkiem jak leci informacyjnych serwisów - od Polsatowskich wydarzeń (18:45), które okazują się być coraz lepsze, przez Fakty TVN (19:00) do Wiadomości (19:30). Fakty już coraz rzadziej czymś mnie zaskakują, a na Kraśkę lubię sobie popatrzeć jak z zasmuconego historią umierającego dziecka zamienia się za chwilę w rozpromienionego na twarzy palanta, mówiąc o czymś zupełnie innym.

Chodzi mi jednak raczej o spojrzenie i porównanie, jak te 3 firmy traktują dany temat. I muszę powiedzieć, że ostatnio zaskoczyła mnie TVP. Temat dotyczył wpisania domu partii na listę zabytków. Polsat i TVN po prostu zrobiły materiał o budynku, jego historii i podziemiach. Kolo z TVP poszedł w innym kierunku. Tego samego dnia 20 lat wcześniej zburzono pomnik Dzierżyńskiego. Materiał sprytnie połączył historię pomnika ze sprawą domu partii. Podobało mi się, bo wiele rzeczy o pomniku nie wiedziałem.

Inną sprawą jest zaskakująca karuzela personalna w Wiadomościach. Co chwile pojawiają się nowe twarze reporterów z mikrofonami a inne znikają...

No comments:

Post a Comment